HELLCATS

Hello.

Idag har jag varit med Wilma hela långa dagen. Vi har varit på långpromenad, ätit marängswich (stavning), ätit god mat, spelat wii och kollat kläder på H&M på internet. Jätte rolig och skön dag. Sitter och kollar på kläder nu i H&M katalogen. Hittar jätte mycket fint som jag vill ha i min gaderob. Får åka in och stor shoppa någon gång nu i april. Har sparat en hel del pengar nu på mitt konto så får bli stor shopping snart. Behöver väldigt mycket tycker jag. Min gaderob ser rätt tom ut. Ikväll blir det tacos och Hellcats. Packa badkläderna också för imorgon blir det att simma i skolan. Inte ett dugg sugen på att göra det faktiskt. Ska upp och fixa till lite saker tills imorgon och ikväll nu. Hoppas att ni har haft en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0