GREKISK MYTOLOGI, CHECK

Idag vart det skola och det gick snabbt och var en rolig måndag faktiskt. Hem efter skolan och byta om till fotbolls kläderna och äta lite och sen vidare till fotbolls träningen. Var en riktigt skön fotbolls träning idag. Efter kom pappa och hämtade mig så hoppade jag in i duschen. Åt mat och så och sen satt jag mig och pluggade i 1 ½ timme ungefär. Så nu kan jag allt på Grekiska Mytologin. Det är jag faktiskt riktigt stolt över. Så hoppas på ett MVG nu när jag har pluggat så mycket på detta. Ska snart gå och borsta mina tänder. Lägga sig och läsa efter det. Imorgon följer jag med Julia hem, mycket bra. Inga mer läxor denna veckan förutom veckans ord på torsdag och sen börja öva på samhälls förhöret som är nästa vecka på onsdag. Men nu blir det att borsta tänderna som sagt. Ha en godnatt så hörs vi.

/Julia ♥

Här har jag tillegnat 1 ½ timma idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0