FULLT SCHEMA

Har redan vaknat och stigit ur sängen. Låg kvar en stund och läste i frida tidningen. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Ta en buss ut till mamma sen och ta hem kläder som jag ska ha på mig ikväll får då bär det av till Alice för party. Har rättså mycket att göra idag. Duscha, äta frukost, städa, åka till mamma, kolla film och äta daim tårta, läsa frida tidning och fixa mig för kvällen. Att äta daim tårta, kolla film och läsa frida tidning är väl inte så jobbigt att göra men det står ändå på mitt schema för dagen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll så det kommer att komma ett inlägg sen om det som ni ska få välja vad ni tycker jag ska ha på mig. Släng då in en kommentar på det inlägget och säg vad ni tycker. Skulle bli jätte tacksam för det. Kollade inte på Love and other disaters igår för att jag var så trött så jag skulle somna framför den. Eller inte om jag tyckte att den var bra men jag var fruktansvärt trött kan jag säga er. Men nu ska jag hoppa in i duschen och stå där och tänka på hur min dag ska se ut. Och lite andra små saker som hör till livet.

/Julia ♥

Min lillasyster är för söt hon! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0