ETT BRA LIV! ♥

Godkväll.

Jag sitter här med ett huvud som är fullt med nya kunskaper, dricker en kopp teé och äter på ostmackor. Det kallar jag ett bra liv. Skola idag som alla andra fem dagar i veckan. Vi började med sovmorgon som jag inte fick, samhäll, matte (som jag tycker har blivit jätte lätt och roligt), idrott och vi avslutade dagen med en lugn kemi lektion. Åka till Växjö direkt efter skolan och ta pass. Jag blev rättså nöjd med kortet och autografen. Men jag kunde blivit nöjdare. Men sånt är livet. Hem. Plugga på och blöta håret. Ingen träning för min del idag. Hann inte hem till den. Kan inte träna nästa vecka på onsdag heller. För då ska jag till Växjö, igen. Nu ska jag upp och lägga mig i sängen med geografi boken och lite papper. Hoppas ni har haft en bra onsdag.



(MOBIL KAMERA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0