DU HAR FÖRÄNDRATS

Kom hem från Julia för ett tag sen. Vi fikade, pratade, var på datorn och bakade. Gick hem runt sju? tror jag klockan var. När jag kom hem åt jag mat och plockade in tvätt. Nu sitter jag här framför datorn och ska snart gå och fixa lite grejer och öva på veckans ord lite gran. Skolan gick snabbt, spanska, två timmars matte, bakade chokladmuffins på matte lektionen så lite mindre än en timmes matte blev det. Svenska provet efter det och det gick galant. Svarade på allt och jag tror faktiskt det kan leda till ett prov med full poäng. Historia efter det och inte lika kul. Nu ska jag lägga in dagens outfit här på bloggen sen ska jag fixa dom där grejerna som jag sa. Vi hörs snart med outiften och dag 8.

/Julia ♥

Stockholm, jag vill tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0