DAG 9 - VAD JAG SKULLE GÖRA OM JAG VANN EN MILJON

Jag skulle åka utomlands väldigt, väldigt mycket. Shoppat skulle jag göra en hel del. Och om jag hade varit äldre, runt ungefär 25 års åldern och vunnit en miljon skulle jag köpa ett jätte stort och fint hus med en stor pool. Ge bort lite pengar till dom som har det svårt i andra länder. Och sen sätta in pengar på ett konto. Köpa en fin bil skulle jag gjort också. Men chansen att jag skulle vinna en miljon tror jag är ganska liten. Otur har jag rätt ofta så jag tror inte att jag kan vinna en miljon. Men man kan ju alltid hoppas på att man ska göra det. Finns säkert flera saker som jag skulle vilja köpa och ha men kommer inte på det just nu.

/Julia ♥

Länder jag skulle vilja åka till ifall jag vann
En Miljon:

Kroatien

Gran Canaria

Nya Zeeland



Shoppat

Ett stort fint hus med pool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0