DAG 6 - MIN FAVORIT FÄRG PÅ VÅREN/SOMMAREN/HÖSTEN/VINTERN

Jag har faktiskt ingen favorit färg men på våren tycker jag om mörkblå som inte är helt mörkblå utan lite mellan blå. Nytt ord. Jag tycker också om, svart på skinnjackor, vita converse och lite sommarfärger så man får en liten sommar känsla och då kan det vara vit och jeans shorts med leggings under. Så på våren gillar jag svart, vitt, jeans shorts, och mellan blå. På sommaren gillar jag ljusa färger. Som rosa, lila, vitt, kanske svart någon gång, jeans (shorts, kjol, capri byxor), turkos och alla möjliga färger. På hösten gillar jag svart och grått väldigt mycket eftersom det är en grå månad. Vintern gillar jag rött, svart, vitt och grått. Det var mina favorit färger på våren, sommaren, hösten och vintern.

/Julia ♥

Svart skinnjacka och vita converse = vår kollektion.



Snygg vår kollektion på H&M!



Jeans shorts.



Sommar färger på ett sommrigt linne.



Vår/sommar väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0