DAG 2 - OM JAG VAR TVUNGEN ATT ÄTA MIN FAVORIT RÄTT VARJE DAG ELLER ÄTA OLIKA MATRÄTTER SOM JAG INTE TYCKER OM

Jag har ingen speciel maträtt som jag har som favortiträtt. Men jag gillar tacos väldigt mycket så jag tror att jag väljer tacos då. Jag vet inte vad jag skulle välja faktiskt. Men om man äter olika maträtter hela tiden så kanske man börjar gilla dom till slut, eller? Och om man äter tacos varje dag så kommer man ju tröttna. Men ifall det det skulle vara om blodpudding, bruna böner och annat som jag inte tycker om skulle jag nog välja tacos. Så det får bli att äta min favorit rätt varje dag. Men jag hoppas verkligen att jag inte kommer att behöva välja mellan dom två förslagen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0