DAG 10 - EN PERSON JAG ALLTID VET FINNS FÖR MIG

Jag har väldigt många personer som ställer upp för mig så jag kan inte riktigt bara säga en. Men om jag var tvungen att välja en så skulle det vara mamma. Med mamma kan jag prata om allt mellan himmel och jord. Jag kan också prata med min faster om allt också. Pappa kan jag såklart också prata mycket med och mina kompisar. Men den jag brukar komma till då jag är som mest ledsen är till mamma. För jag är en liten mammegris faktiskt om jag ska vara ärlig. Har alltid velat att ha mamma ska vara hemma och så. Och så är det än idag. När jag var liten och min mamma skulle åka iväg så skulle min farmor ta hand om mig och min bror. Men jag sprang efter bilen som mamma åkte i. Och min farmor var ju inte så värst snabb så hon fick inte tag i mig, haha. Men det blir nog bra så här så jag sätter punkt nu.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0