DAG 1 - EN BILD PÅ MIG OCH LITE FAKTA OM MIG

Jag heter Julia Elin Jeanette Widjestål och jag är född 97-09-08. Under hela mitt liv har jag bort i en liten håla som heter Åseda. Jag har en storebror som heter Alexander och blir 15 år i Juni. En lillasyster som är 3 år. Mina föräldrar är skilda och jag bor en vecka hos mamma och en vecka hos pappa och det fungerar bra. Jag tycker väldigt mycket om skolan och försöker och satsar på VG men jag blir jätte glad för MVG. Mitt bästa ämne i skolan är nog samhäll för har haft alla rätt på alla prov vi har haft där. Och mitt sämsta ämne är matte. Har svårt för matte så därför blir det tråkigt. Om jag ska beskriva mig själv så är jag en väldigt prat glad tjej som även kan vara väldigt blyg. Glad är jag för det mesta och snackar inte skit om folk bakom ryggen. Jag gillar verkligen att vara med min vänner. Hinner inte vara så mycket med dom i veckorna så därför är det extra roligt att vara med dom på helgerna. Så är oftast inte hemma så jätte mycket. Jag älskar fotboll och har spelat det sen 8 år tillbaka. Älska att ta det lugnt gör jag också. Att bara sitta hemma och inte behöva passa någon tid och inte behöva plugga. Sitta hemma och dricka teé och tända ljus om kring mig och sitta och läsa, mysigt det. Läsa tycker jag om också. Just nu läser jag Meg Cabot Att Vara Nikki  och det är den andra boken från den andra boken som jag läste under sportlovet. Sen har jag beställt hem så jag får den tredje och sen kommer det att komma en fjärde också. Riktigt, riktigt bra serie är det. Men om ni undrar någoting mer så är det bara att kommentera detta inlägg så ska vi ordna det.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0