6 MARS 2011

Har nyss pluggat en hel del och kan snart allt tills provet som är nu på tisdag. Kan skapelsen, gudarnas liv, kartan, Illiaden Och Odysseén och har bara kvar Trojanska Kriget också. Och det ska jag öva på ikväll för jag har tagit en paus från pluggandet en stund. Sitter nu och väntar på att Tova ska komma hem till mig. Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på men vi har bestämt en sak i alla fall och det är att vi inte ska sitta framför datorn. Jag berättade inte om hur min dag var i fredags och inte hur den var igår heller för den delen så jag ska berätta det nu. I fredags efter skolan åkte jag hem till mamma och packade i det sista och sen åkte mamma och jag till Apoteket och köpte en brunkräm till mig eftersom min tog slut på morgonen. Sen hem till pappa och packa upp och fixa iordning. Sen vidare till Julia där även Elin var. Vi snackade en massa och sen gick vi ner och kollade på hockey. Gå till konsum och köpa snacks och vidare hem till Julia för att kolla på film. 2012 såg vi och den var jätte bra. Sov hemma hos Julia med Elin och andra dagen blev det Växjö. Hittade en shal, en tröja och en maskara. Tröjan lade jag inte ut på bloggen eftersom den inte fanns på Gina Tricot på internet. Men någon gång i veckan kommer jag att ha på mig den och då kommer ni att få se den. På kvällen efter vi hade kommit hem från Växjö kollade jag och Julia på melodifestevalen och åt god mat och sen hem och lägga sig och läsa lite och sen sova. Ojsan nu blev detta inlägget väldigt långt så sätter punkt här.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0