31 MARS 2011

Jag kick startade min dag med en god frukost och och ett smile på läpparna. Bättre start kan det nog inte bli. Om jag kick startar med det så fortsätter leéndet hela dagen. Och det har det gjort. Kort dag i skolan. Snabb dag och buss hem vid 13.00. Nu sitter jag här hemma och dricker teé och lyssnar på This Is Our Song. Bra det med. Ikväll ska jag plugga och packa x 2. Packa till pappa och till fotbolls cupen imorgon. Vi åker imorgon direkt nästan efter skolan. Men vi som ska med får sluta lite tidigare för Emilias mamma är så gullig att hon har lagat spaghetti och köttfärs sås till oss innan vi ska åka. Hur snällt? Så en kanon dag blir det imorgon med. Det var allt jag hade på hjärtat. Vi hörs när vi hörs.



JAG VILL SHOPPA, OCH JAG BEHÖVER DET OCKSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0