25 MARS 2011

Godmorgon alla pigga och glada!

Förmodligen sitter jag i skolan nu och har KF tid. Går snart på håltimme och sen vidare på idrott. Avslutar dagen med 2 timmars bild om jag inte väljer att jobba matte istället. Så en timmes bild får det nog bli. Ligger efter lite i matten så måste jobba ifatt. Efter skolan ska jag ringa mamma och be henne komma och hämta mig direkt. Mamma slutar vid 12.00 idag så jag ska be henne att hämta mina väskor hos pappa så jag inte behöver göra det efter skolan. Detta gör jag för att det kommer att bli lite stressigt efter skolan. Jag berättar inte vad det är som kommer bli stressigt än. Det kommer ni att få se och höra klockan efter skolan. Ha en bra fredag.


Bild från Stockholm 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0