15 DAGAR = AVSLUTAD!

Nu sitter jag här ny duschad, mätt i magen, färdig pluggat för dagen och är allmänt glad och trött. Träningen gick bra idag. Var bara lite trött i benen men det gick över snabbt. Åt tacos efter jag hade kommit hem och duschat. Riktigt gott var det även ifall jag åt det i fredags. Har pluggat på spanskan nu och jag tror att det kommer gå bra imorgon på förhöret. Läst alla bladen i kemin och svarat på alla TDS frågor förutom en. Ska prata med min kemi lärare om det imorgon. Ska lära mig dom två sista frågorna på samhälls pappret innan jag ska gå och lägga mig så jag kan det. Skulle och ville egentligen kolla på Familjen Annorlunda men så blev det inte. Istället tillegna tiden åt att sitta vid mitt skrivbord och plugga. Som ni ser har jag slutat göra 15 dagar. Det var för att jag tyckte den var tråkigt så jag slutade. Men nu har jag babblat färdigt. Simma lugnt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0