6 JUNI 2011

Hello.

En liten snurrig Julia och trött till tusen sitter här nu framför sin efterlängtade dator. Har hunnit med både det ena och det andra idag. Började med att jag vaknade på Öland och åkte därefter till Tingsryd och kollade på när Thea spelade fotboll. Deras lag vann med 5-2 och gullungen gjorde även ett mål. Åka hem efter det och packa upp och packa ner till fotbollen. Vann med 2-0 och målen gjordes av 10# Tova Lyren och 6# Lisa Svensson. Efter fotbollen åkte mamma, jag och lillasyster hem och jag åt nudlar och kollade på 16 and pregnant. Blev inte tillräckligt mätt på det efter att varit hur hungrig som helst. Så jag log i soffan och kollade på tve en stund till tills kvälls maten blev klar. Den bestog av kött, bearnaise sås, klyft potatis, sallad och pellegrino . Super gott. Nu ska jag lägga mig i min säng som har nytt överkast, nytt lakan och nya fräscha kuddar med en skål med chips och kolla på Glee. Enjoy.


Längtar tills jag får ha på mig denna. Bara en vecka kvar på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Kan du inte lägga ut en bild på hur brun du är efter resan? :)

2011-06-06 @ 22:28:39
Postat av: Julia (Svar Till Frida)

Jo, det kan jag göra :)

2011-06-07 @ 07:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0