TURKIET - DEL 1


Resväskan och handbagaget.

Lillasyster och jag påväg till flygplatsen i Jönköping.

Ett nytt kolsyrat vatten som jag drack på flyplatsen. HWILA!

Maten vi åt på flyplatsen. Schnitzel, bearnaise sås och potatis.

Vi landade i Antalya som tog 3 och ½ timma med flyget. Sen var det
även en bussresa på 1 ½ timma.

Biljetten till Turkiet. Flygplanet vi åkte med hette Thomas Cook.

En nervös med glad Tyra på flyplanet.

Det jag åt på flyplanet.

Poolen som jag badade väldigt mycket i.

Utskiten från vårt hotellrum.

Sprite med citroner i drack jag väldigt mycket.

Första dagen var man väldigt blek som ni ser..

Första dagen låg jag och läste i Klass 7B en känsla av november.

Mina flipp flopp från H&M som jag köpte innan jag åkte. Favorit skorna
i Turkiet var dom.

Det gäller att bjuda på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0