SOPHIE MCKENZIE ÄR FÖRFATTAREN

Jag tycker att boken är väldigt spännande, beroende framkallande och super bra. Att den är beroende framkallande tycker jag är bra. Det ska det vara i böcker annars tröttnar man och slutar läsa på en gång. Om jag skulle ge betyg på denna bok skulle jag inte ge någoting annat än 5/5 stjärnor.

På bokens baksida står det så här:

När Lauren börjar nysta i sitt förflutna ställs hela hennes liv på ända. Hon har alltid vetat om att hon är adopterad, men plötsligt är hon en mörk hemlighet på spåren. Kan det verkligen vara så att hon som bebis blev kidnappad från sin biologiska familj i USA och bortadopterad till England? Lauren bestämmer sig för att ta reda på sanningen. Det visar sig snart att allt är betydligt mer komplicerat och mycket farligare än hon någonsin hade kunnat drömma om.

Tycker verkligen att ALLA ska läsa denna bok. Jag lovar att ni kommer tycka om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0