PÅ ÖLAND

Hej bloggen!

Förlåt för den här dåliga uppdateringen. Men det är lång helg och jag orkar inte sitta inne och vara på datorn. Men tänkte i alla fall berätta lite nu vad som händer i mitt liv. Jag är på Öland just nu och ska snart gå in till Färgstaden och shoppa med min fina vän Julia. Kom till Öland igår och skulle egentligen bara vara här över dagen. Men det blev att sova här. Mysigt. Fast imorgon åker jag hem igen. Då blir det att spela match mot Rottne. Dom tar vi tjejer. Ska bli jätte roligt att få träffa alla vänner också som jag inte fått träffa än sens jag kom hem i onsdags. Efter vi kommit hem från Färgstaden blir det sol och bad. Härligt. Nu ska jag borsta tänderna. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0