MINIGOLF OCH 5-KAMP

Hej hej!

Mätt och belåten är jag som nyss ätit mat. BBQ var det idag och det är alltid lika gott. Fick med mig lite saker hem från stan idag. Det jag fick med mig hem var: 2 par skor, ett par shorts, en tröja på rean och en kofta. Nöjd är jag med mina inköp. Allt det jag köpte idag vet jag att det kommer användas flitigt i sommar. Det kommer att komma bilder på skorna jag köpte men inte på kläderna. När jag skulle ta kort på kläderna så dog kameran så då gick det inte att ta kort på det. Och jag orkar inte ta kort på det sen nu när jag har lagt in det i gaderoben. Men skorna hann jag i alla fall ta kort på så det kommer att komma på bloggen inom en snar framtid. Turkiet del 2 kommer att komma snart också. Nu ska jag välja lämpliga kläder tills imorgon. Det är mentors eftermiddag så då ska vi spela minigolf och ha 5-kamp. Kommer bli jätte roligt. Enjoy.


Längtar tillbaka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0