KONFIRMATION MÖTE

Tänkte bara ploppa in och säga att jag inte glömt bort att jag ska lägga ut Turkiet bilderna. Det är bara det att jag har laddat upp mina bilder på min datorn som inte har någoting internet. Och det går tyvärr inte att fixa det just nu. Tänkte ladda upp dom i måndags kväll men jag hade ont i huvudet så orkade inte vara på datorn överhuvudtaget. Tänkte göra det idag men var tvungen att göra massa ärenden. Tillexempel att plugga, handla fika tills imorgon, duscha, städa och massa sånna saker. Så då gick det inte heller. Men ska i alla fall försöka imorgon. Men det är inte heller säkert att det blir det. Går till klockan 2 och är hemma runt halv 3. Ska då hinna duscha och göra klart lite biologi, fixa till mig och äta innan jag ger mig iväg på konfirmation möte som börjar klockan 18.00. Men om jag inte hinner det imorgon så kommer jag att göra det på torsdag. Då slutar jag klockan 1 och har hela långa kvällen på mig. Om inte någoting annat kommer i mellan som jag inte tror att det gör. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa så jag är pigg och glad tills imorgon. Men först borsta tänderna.. Puss & godnatt.


Har inga nya bilder så får visa bilder i repris. Men snart kommer det
som sagt många, många bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0