KLASS 7B EN KÄNSLA AV NOVEMBER

God kväll!

Pyjamasen är på och tänderna är borstade så snart blir det sängen för mig. Men först tänkte jag skriva här på bloggen att jag håller på att lägga ut alla bilderna. Men det tar väldigt långt tid att göra det. Tog ungefär 1 ½ timma att ladda upp fyra bilder och det är väldigt lång tid. Men har i alla fall laddat upp 7 bilder nu av 15 så ska fortsätta med en bild imorgon på morgonen om jag hinner och sen efter skolan ska jag försöka att bli färdig med den första delen. Konfirmations mötet gick bra. Hörde inte så mycket vad dom sa eftersom jag hör lite dåligt just nu när jag har fått eksem i öronen. Låter lite konstig men man kan få det när man badar för mycket och doppar huvudet under vattnet för mycket. Och jag var under vattnet hela tiden i Turkiet. Men har fått hem en salva nu som jag ska ta morgon, eftermiddag och kväll i 10 dagar. Nu ska jag lägga mig i sängen med min Frida tidning. Men först läsa ut boken Klass 7B en känsla av november. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0