JOHAN FALK

Hej hej!

Ett glas kola, nattlinne och Johan Falk på tven. Det är vad jag gör just nu. Är fortfarande på Öland. Idag har det varit hur fint väder som helst. Har varit runt 26-28 grader. Underbart. Nu känns det verkligen som sommarlov och inte sportlov. Ska snart gå och borsta mina tänder och bänka mig framför tven och fortsätta att kolla på Johan Falk. Var även i Färjestaden idag. Letade efter en tjock tröja och hittade även en. Men kände för att vänta och se ifall fläkarna går bort på min andra. Köpte en tröja i Kalmar när jag var påväg hit till Öland på rean. Och sen på kvällen då jag andvände den så råkade jag spilla pizza på den. Hoppas att fläckarna går bort bara. Nu: Borsta tänderna. Efter: Johan Falk.


Mina flipp flopp som nu är väldigt skitiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0