HEMLIGHETEN

God morgon!

Sitter och äter frukost och ska snart bege mig till stena parken för att spela match klockan 11 mot Sandsbro. Vaknade klockan 8 idag men låg och läste i en riktigt bra bok som jag har fasnat i. Den heter hemligheten och är super bra verkligen. Ska berätta lite vad den handlar om efter matchen. I torsdags slingade och färgade jag mig. Blev jätte nöjd men ingen bild kommer tyvärr orkar inte ta en eftersom det tar 25 minuter för varje bild och laddas upp.. Igår var jag med Johanna, Therése, Wilma och Jossan. Vi åt pizza och kollade på film. Men filmen kollade vi inte på så mycket. Blev att vi gjorde andra saker istället. Bra kväll med bra tjejer. Ska fortsätta att äta min frukost nu. Så hörs efter matchen med matchens resultat och vad boken hemligheten handlar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0