GLEE

Hallå!

Nyss kollat på Glee och jag bara älskar det programmet. Skolavslutning idag då. Hur skönt och roligt som helst att få sluta skolan. Sjuan har gott väldigt snabbt. Vi kommer att vara lediga från den 15/6 - 22/8. Som motsvarar 68 dagar. Har massa med saker som jag vill göra och ska göra. Och dom sakerna som jag vill göra kommer att skrivas här på bloggen. Den ska ha en riktigt bra uppdatering under sommaren med massa bilder. Igår sov jag hemma hos Jossan med Wilma, Johanna och Therése. Vi målade tånaglarna, åt chips och dipp, snackade en massa och hade det jätte mysigt. Gick upp klockan 6 idag och började fixa oss iordning för skolavslutning. Ikväll blir det att grilla med tjejerna vid Gölen och mysa. Så därför ingen bra uppdatering under kvällen heller. Nu ska jag sätta på en ny film. Heartbreakers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0