EXTRA GLAD

Hello.

Pyjamasen på och en facebook nörd sitter här nu. Har nog varit på facebook i 2 timmar nu. Haha, men det är sommarlov och det är hur skönt som helst att inte ha någon bestämd tid att gå och lägga sig. Även ifall det inte känns som sommarlov eftersom det inte är så fint väder. Men det får vi hoppas att det blir i helgen. För då är det midsommar. Har varit och spelat match idag i Växjö. Var även i Växjö på förmiddagen så har spanderat hela min dag där inne nästan. Fick med mig 2 tröjor och ett par steps socks från Växjö. Fick det av mormor. Hon är alltid så snäll. På matchen var vi jätte duktigt tyckte jag. Även ifall vi förlorade med 3-1. Det var jag som gjorde målet så då är man lite extra glad. Tror jag ska gå upp och lägga mig nu med min nya SOLO tidning i sängen. Ja, det ska jag göra. Hoppas att ni har haft en bra dag, godnatt.


I love you my sister! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0