BIOLOGI INLÄMMNINGS UPPGIFT

Hej hej!

Ny duschad är jag och ska snart gå upp och fortsätta med min biologi inlämmnings uppgift. Damsög mitt rum innan också och då blev jag jätte svettig så då blev det att ta en dusch. Skönt efter denna svettiga dag. Skolan idag var bra men var jätte trött. Så ska gå och lägga mig tidigt ikväll och lägga mig och läsa. När jag kom hem från skolan med bussen så var jag jätte trött och svettig så när jag kom innanför dörren höll mamma på att göra smoothie så då gjorde hon min dag. Den var så uppfriskande, kall och god. Mamma håller på att göra mat just nu. Biff, sås och potatis är det som gäller idag. Så ska hinna skriva klart lite i biologin. Uppdaterar mera ikväll. (Förmodligen).


By: Julia Widjestål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0