8 JUNI 2011

Hej!

Sitter och laddar upp alla Turkiet bilderna nu. Hann ju trots allt. Har redan duschat, druckit te och smörjt in kroppen med min body lotion som luktar så gott. Vanilj och äppel luktar den. Riktigt fräsch är den. Hade utedag idag i skolan. Var rättså roligt men det var lite jobbigt att gå när det blev så varmt väder och man hade tagit på sig kläder efter vädret som var på morgonen. Mulnigt och rättså kallt var det. Så då fick det bli mjukis byxor. Och det blev som sagt väldigt varmt. Vid klockan 18.00 ska jag som sagt på konfirmations möte. Vet inte hur länge det håller på men runt 1 timma tror jag. Bloggar i alla fall när jag har kommit hem. Ska plocka i ordning lite här nu så vi hörs snart med lite bilder från Turkiet. XOXO.


Färgen som jag har på mina tånaglar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0