2 JUNI 2011

Hello.

Har nyss ätit mat. Kött, pommes frites, bearnaise sås och majs kolvar. Super gott. Så nu är jag mätt efter att ha legat uppe i soffan och varit hur hungrig som helst. Idag så vaknade jag upp i Johannas friggebod runt 9 tiden. Direkt efter jag packat upp resväskan så bytte jag om och satt mig i bilen påväg till Åseda. Men då ringde Therése och frågade om jag ville sova med hon, Wilma, Sofia i Johannas friggebod. Och vem tackar nej till det när man saknat sina vänner hur mycket som helst under en vecka. När jag kom dit var jag den första så då satt sig jag och Johanna i friggeboden och pratade. När vi hörde röster komma närmare så gömde jag mig bakom fåtöljen. Och när dom kom in sen hoppade jag fram och överrsakade i alla fall Wilma och Sofia att jag skulle vara med. Hihi, roligt var det att se dom så chockade. Vi stack till Konsum och inhandlade massa gott och sen vidare hem och baka tårta. Super god var den verkligen. Skulle ta kort men självklart så skulle min kamera dö. En riktigt mysig kväll hade vi. Min dag har beståt av att packa upp massa saker och att umgås med Wilma och Sofia en stund på förmiddagen. Bra dag. Bestämde mig för att kolla på Big Brother idag men nu känner jag för att blogga istället. Har ju tagit jätte många bilder i Turkiet men jag kommer att göra det i delar. Så det kommer att komma i mellanrum. Nu sätter jag punkt efter att ha skrivit väldigt mycket. XOXO.


Får bli en bild i repris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0