DANNY SAUCEDO

HEJ!

Om jag ska beskriva mig själv just nu så är jag trött, riktigt trött faktiskt. Har nog sovit högst 2 timmar inatt på Johannas köks soffa som var rättså hård. Inte så skönt ska jag säga er. Det var ju Olsmässa igår och vid klockan 11 var det Danny och jag tror aldrig att jag blivit så glad att se honom. Skrek och dansade hela tiden. Sjukt kul var det. Fick hans autograf både på ett papper och på mina converse. Fick även en kram och så sa han att jag var den sötaste 13 åringen. Snacka om jag blev glad. Ville ha en tröja också men hade inga pengar till det. Grymt bra kväll var det iaf.


Längtar tills jag får lägga mig i min säng och kolla på Black Swan.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du! Hoppas du haft en underbar dag med massor av roligheter :D

Massor med kramar, Elin (:

2011-07-31 @ 21:57:26
URL: http://eelinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0