MINA DAGAR PÅ ÖLAND

Tisdag: Kom till Öland på kvällen. Blev att äta lite gott och sen sova för att på andra dagen gå upp tidigt för massa roligheter.

Onsdag: Gick på Ölandsdjurpark med Julia, Jossan och Ninni. Var där från då det öppnade tills det stängde.



Torsdag: Karaoke och på kvällen blev det en lång pratstund på sten bryggan med ölands bron framför sig med fin fina vänner.

Fredag: Gymma en stund på eftermiddagen och själv blev man av med 168 kalorier. Inte för att jag bryr mig om det men jag tror att jag åt upp 168 kalorier sen på kvällen igen. Sprang iaf på löpband i en kvart. Satt på sten bryggan på kvällen då med med nacho chips och coca cola.



Lördag: Ta några dopp i Färjestaden innan man skulle ta bussen till Borg Holm. I Borg Holm gick vi på Café och åt blåbärs paj och vaniljsås. Ta bussen hem igen och äta pizzor på stranden med sällskap av nästan hela ölands gänget och solnedgången.



Söndag: En hel dag vid stranden och senare på kvällen åka hem. Väldigt lyckade dagar måste jag säga. Saker som måste göras om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0