4 JULI 2011

Hello.

Inget fint väder idag heller. Så då har man inte på sig shorts och linne som man brukar ha i juli månad. Utan istället har man jeans och en tjock tröja. Haha, kan vi inte få lite sommar väder? Men i alla fall. Snart ska jag hoppa in i bilen och dra till Åseda till Julia. Vi ska planera lite inför imorgon då vi åker till Öland. Whoo! Hoppas bara att det blir fint väder också så man kan dra på sig bikinin och tillbringa alla dagar vid havet. Tjollahopp nu väntar alla på mig för att åka. XOXO.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , kan inte du börja videoblogga? :P (snälla) :3

2011-07-04 @ 23:27:11
Postat av: Anonym

2011-07-05 @ 01:49:48
Postat av: Anonym

Hej! jag vill börja video blogga men problemet är att jag inte vet hur man gör.. men ska försöka lära mig det ;)

2011-07-05 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0