30 JULI 2011

Hello.

Har nyss gjort mig i ordning för att kolla på karnevalen i Åseda. Min kompis Jossan är med så då måste man ju kolla. Fixat kläder tills ikväll har jag gjort också och jag känner mig redo för en dag med massa roligheter. Målade nyss mina naglar med genomskinligt lack. Har bara andra handen kvar också sen är jag klar med första outfiten för idag. Efter jag fixat mig så packar jag min tyg påse & sen drar jag till Åseda som sagt. Hem efter det och äta, duscha, sminka om sig och göra sig fin. När det är klart sticker jag till Åseda igen och då blir det först en kväll hos Tova elr Ebba med tjejorna och sen vidare till parken. Ser ut att bli en kanon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0