100 ÅRS JUBILEUM

Hej hej!

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt. Ingen bra uppdatering inte. Det jag kan säga är att jag har haft fullt upp. Har tillbringat hela mina timmar och minuter i Åseda dom senaste dagarna. Det är ju 100 års jubileum här i Åseda så då är det rättså mycket som man kan göra på dagarna. Och då vill jag inte sitta framför en seg dator. Har faktiskt försökt att blogga men internet har varit så segt och har inte funkat för den delen heller. Men ska iaf försöka blogga ett inlägg om dagen. Om inte mer när jag inte har någoting att göra. Nu sitter jag & dricker te och tänker på vad jag ska göra idag. Antingen ta en buss till Åseda. Elr stanna hemma och ta det lugnt. Vet inte riktigt än. Vad skulle ni göra en regnig dag som denna?


Ett annat alternativ är att skriva en önskelista för själv fyller man ju
år om 11 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0