1 JULI 2011

Hej hej!

Ska börja detta inlägget med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen som har varit här på bloggen. Har helt enkelt inte känt för att vara på en seg dator. Så istället har jag läst ut en bok på 158 sidor på 2 dagar. Nu kanske ni undrar vad det är för någon bok som jag blev så beroende av och det är Klass 7B det som gör ondast. Älskar verkligen den serien och jag hoppas och är nästan säker på att det finns några böcker kvar efter denna bok. Så nu har jag bara min SOLO tidning kvar sen så har jag ingeting kvar att läsa. Får gå och köpa mera tidningar helt enkelt. Mjukis kläder är det som gäller idag. Städat och legat i sängen är vad jag har gjort än så länge. Så ska väl snart göra någoting annat. Som tillexempel: Ingen aning. Ska upp på rummet nu och se ifall jag hittar någoting jag kan göra. Hörs senare ikväll.


By: Julia Widjestål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0