YOU ARE AMAZING

För det första vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen som jag har haft. Men nu blir det att ändra på det. Alla bilder från Stockholm och saker som jag har köpt kommer förmodligen att komma på torsdag kväll. För att det tar väldigt lång tid att ladda upp bilder och jag har väldigt mycket att göra nu under dom här 3 dagarna. För vi har nämligen prov i kemi på onsdag så måste plugga på det. Sen ska jag rensa ut julen här hemma hos mamma också. Har redan gjort det hemma hos pappa och jag känner att julen är uttråkad nu. Så bort med den. Men idag vart det skola i alla fall. Och vi hade sovmorgon till 09.35 så jag skulle ta 9 bussen eftersom det inte gick någon annan lite senare. Så jag stog och väntade i tjugo minuter att den skulle komma men den kom ju aldrig. Så jag fick gå hem igen så mamma fick komma och hämta mig. Så jag kom försent till den första lektionen men mamma hade ringt till skolan så att dom visste att jag skulle komma sent. Så det gjorde ingeting. Men dom bussarna håller aldrig sina tider så det var väll inget chockande. Men det blev en bättre dag sen. Stockholm resan var jätte rolig iaf. Det vill jag verkligen göra om. Nu har jag nyss ätit och ska snart gå upp och sätta mig i plugga igen. Så nu ska jag göra mig en kopp med teé och gå upp och plugga. Hörs imorgon!

/Julia ♥


Jag är väldigt seriös på denna bild. Men dom i bakgrunden är finast! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0