WHEN I'M NEAR YOU I FEEL SECURE IN MYSELF

Kollade på lite tve innan som sagt. Blev att titta på Stjärnkockarna och vila ut lite. Ska snart gå och äta kött, klyftpotatis och bearnaisås. Ska bli riktigt mumsigt. Sen så tror jag att jag ska lägga mig i min nybäddade säng och börja läsa i min nya bok. Eller så ska jag sätta mig framför tven igen och kolla ifall det börjar något bra program. Ska fråga pappa ifall han kan köra mig till Konsum så jag kan köpa chips och dipp. För det blev jag riktigt sugen på. Och om det är någon som vill hitta på någoting ikväll så är det bara att ringa till min mobil. Men nu ska jag som sagt äta riktigt god mat. Hörs när vi hörs.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0