VG PÅ KEMI PROVET:D

Har nyss kommit ut ur duschen. Kände mig skitig och äcklig efter en dag att städa hela över övervåningen + mitt rum och min egna toalett. Så det blev att duscha och sen kolla på MTV. Nyss har jag druckit en kopp med teé och ska snart gå upp och läsa i min Frida tidning. Om hur dagen har sätt ut har den varit väldigt bra. Har varit lite tjurig i skolan men det är för att jag vaknade av att jag hade en enorm träningsvärk och vart jätte trött. Så förlåt min vänner ifall ni märkt att jag varit tjurig. Men då vet ni då i alla fall varför jag var det så ni inte tror att jag är arga på er. För det är jag verkligen inte. På matte lektionen fick vi reda på våra prov resultat och jag hade som rubriken säger, VG. Jätte nöjd är jag. Men såklart jag skulle vara gladare med ett MVG men VG är bra det med. Hade 20/25. Matten gick bra idag också. Jobbade på och nu fattar jag en del. Sen hade vi samhäll och då fick vi läsa i boken och sen vart det bara att lyssna på Ingemar. Spanska efter det. Lite segt men jag klarade mig. Sen lunch och sist Svenska. Vi pratar om Grekis Mytologi och det tycker jag är väldigt roligt. Tog kvart över ett bussen hem till Linneberga och började genast att städa, packa, lägga i papper i pärmen, duscha och vara på datorn. Det har min kväll beståt av. Jag sa att jag skulle lägga in bilder idag men jag gör det imorgon istället när jag har kommit till pappa. Då blir det mycket inlägg. Men nu blir det tven och läsning.

/Julia ♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0