VÄSKAN PACKAD, MAGEN MÄTT, REDO ATT ÅKA! :D

Nu så är väskan packad och jag är redo för att åka till Nottebäck. Ska snart åka och hämta alla tjejer och så åker vi hem till Sofia. Vi ska äta Tacos och massa godis och chips och kolla på alla möjliga filmer. Jag åt Tacos igår med men vi för hoppas att jag är sugen på det ikväll också. Innan så vart vi på Jonssons Möbler. Hittade inga lamp skärmar. Men mamma ska nog in till Vetlanda imorgon och då skulle hon köpa ett par. Får hoppas det för jag vill inte ha julstjärnorna i fönstret mer. När vi kom hem satt jag mig framför tven och spelade Wii och sen kollade jag på tve och sen vart det mat. Riktigt god mat vart det. Kött, sås och potatis. En riktigt söndags middag fast det är lördag. Men nu ska jag läsa dom sista bloggarna och logga in på Facebook och sen så är det dags att åka. Vi hörs troligtvis imorgon. Inte säkert.

/Julia ♥

I WILL HAVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0