TIDSFÖRDRIV

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Julia Widjestål.
Låt som när du är ledsen sörjer till: What´s Left Of Me med Nick Lachey.
Beroende av: Vanilj teé.
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv och ärlig för vad man tycker.
Brukar du skratta för dig själv? Aou.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej toppentjejen! Vi får inte glömma att komma ihåg varandra! Låt oss skåla för oss. Förlorarna som hade oss o de lyckliga som kommer att möta oss! Sändes bara till de bästa tjejvännerna. Du räknas som en av de 10 häftigaste bland mina vänner! Nu får du välja ut sköna tjejer. Om du blir vald igen, vet du att du verkligen är en av tjejerna. Om du bryter kedjan riskerar du 10 år med hängmage, hängröv, hängtuttar, oönskad hårväxt:*
Var bor du? Åseda oh Linneberga!
Trivs du där? Jadå.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider.
Brukar du bli för full? Nej.
Är du allergisk mot något? Nej, riktigt bra.
Hur svarar du i mobilen? Hej, det är Julia eller hallå när det är dolt nummer! 
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar ungefär.
Brukar du komma i tid? Ofta gör jag det.
När mår du bra? När jag är med dom som gör mig glad.
När blev du fotad senast? Idag.
Hur känner du dig nu? Trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Det varierar från dag för dag.
Vad tycker du om fötter? Brukar inte kolla på fötter så, jag vet inte.
Hade du en bra kväll igår? Si.
Favorit dryck på morgonen: Teé, vatten, multivitamin dryck, varm oboy eller äppel juice.
Rakar du benen? Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig? När det är skola blir det runt 10 halv 11 och sen lyssnar jag på musik så det blir väl runt 11 tiden. Helgerna blir det runt 12-03.
Är du blyg? Det skiftar.
Sysslar du med någon idrott? Ja spelar fotboll som är det bästa som finns. Spelar också lite innebandy och när jag flyttar till Vetlanda blir det att träna på gym.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det kan stämma.
Har du spytt offentligt? Nej, bara hemma i en hink/toalett/golv när jag har haft magsjukan.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Haha, it's a secret.
Är du nöjd med ditt liv? Jadå, bara ibland allt fallar i bitar. Men det har inte hänt 2011 och ska inte hända heller.
Är du bortskämd? Ja, tyvärr. Eller tyvärr ska jag väll inte säga. Ibland är det roligt och ibland inte för jag känner mig bortskämd. Men jag är bortskämd på att få saker. Inte att mamma eller pappa ska göra saker åt mig.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Whitney Port.
Vad längtar du till? När vi ska till Turkiet i maj, när vi ska till Stockholm nästa helg, när jag ska till New York och självklart till Öland och sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har världens bästa vänner och vänskap.
Vad använder du för shampoo? Olika från, Gliss, Elvital, Sunsilk m.m. Just nu är det Elvital.
Hur gammal är du? 13 år.
Tycker du om någon just nu? Inte på kärleksvis.
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Gillar du golf? Minigolf gillar jag. Men jag har inte testat lång golf. Bara på Wii, hihi.
Vilken tid gick du upp idag? Vid 09.00 för jag skulle till Vetlanda.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja, det har jag.
Har du strumpor på dig nu? Ja, om raggsockor räknas.
Är det okej att gråta? Sjävklart?!
När grät du senast? I måndags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands många gånger, shoppat, köpt en Iphone 4 med rosa skal, sparat tills jag blev stor så jag kunde köpa ett stort fint och lyxigt hus, med pool och allting man kan önska sig.
Bär du glasögon eller linser: Ingeting av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men kan ju få 10 par tröjor på H&M och ett par Jeans från en märkes affär. Så hellre H&M.
Har du piercing? Om hål i öronen räknas. Ja, två på ena och ett på andra. Men jag tål inte öronhängen:S
Vill du gifta dig? Om jag har hittat den rätta, ja.
Vill du ha barn? Ja, en kille först och sen en tjej.
Solar du ofta? När det är sol gör jag det för det mesta.
Är du bra på att laga mat? Hihi, om jag följer ett recept. Men en del maträtter kan jag göra utan recept.
Är du flygrädd? Nej, det är jag verkligen inte. Det är bara äkligt när man flyger upp och ner för då blir det lock i öronen. Fast då brukar jag alltid äta klubba, haha.
Hur vig är du? Inte alls vig är jag.
Är du musikalisk? Nej.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller iskall coca cola.
Favoritglass: Ropor vad det är för väder. Men magnum strawberry white är väldigt god en het sommar dag.
Tandläkarskräck? Nej.
Morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Mörk blå.
Har du gråtit dej till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? Ja, tyvärr:/
Röker du? Verkligen INTE!!
Tränar/motionerar du? Jag tränar fotboll men just nu är det uppehåll. Men jag brukar gå från skolan och till skolan och när det är sommar går jag väldigt mycket mellan vänner, havet, husvagnar osv.

     

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0