THIS I WILL GET BY

Vaknade av att Jossan ringe till mig idag. Men det var bara bra så jag skulle kunna gå upp och inte sova bort hela dagen. Jossan frågade ifall jag ville vara med henne och Julia idag och ha mysdag och vem tackar nej till det? inte jag i alla fall. Så det blev att gå upp och bädda sängen och sen fixa sig iordning. Så nu är kläderna på och så har jag börjat ta fram kläderna som jag ska ha på mig imorgon när skolan börjar igen. Och jag tror att ni kommer att få se det imorgon. Har inte ätit frukost än och Jossan ringde för en timme sedan ungefär så jag tror att jag måste äta lite nu. Det får bli baguetter. Riktigt mumsigt. Sen vid 17.00 är det träning. Ska bli riktigt roligt att få sätta igång igen. Men nu ska jag som sagt äta. Hörs innan 17.00.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0