STOCKHOLM! ♥

Sitter nu i Stockholm i Östermalm och är på datorn. Ska snart gå upp och ta på mig nattlinne och tvätta bort sminket. Sen måste jag tyvärr plugga lite kemi så att jag inte glömmer bort det som jag fick in i huvudet igår. Ikväll har vi kollat på Let's dance och jag tror att jag hejar på Jessica Andersson. Hon var jätte duktig tycker jag. Hejade på Anders Bagge innan men inte längre. Imorgon händer det grejer. Det är väldigt mycket vi ska göra. För det första ska vi gå på stan. Sen så ska vi kanske besöka slottet, gå på vasa museét eller gå till Astrid Lindgrens värld, fast med Tyra. Men det är inte säkert. Jag och Karin kanske går på stan istället. Vem vet vad som händer. Jag ska försöka att hålla bloggen uppe i uppdatering även att jag är i Stockholm. Men bilder vet jag inte hur det blir med det. Kanske får ta bilder från google istället. För jag laddar upp bilderna från Stockholm när jag har kommit hem istället. Men nu ska jag hoppa in i pyjamasen. God natt allihopa.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0