SPY KIDS 2 & CHIHUAHUAN FRÅN BEVERLY HILLS

Idag har jag varit med finaste Julia Svahn hela dagen. Vi har kollat på två filmer. En heter Spy Kids 2 och den andra filmen hette Chihuahuan Från Beverly Hills. Riktigt bra filmer dom där. Men både jag och Julia har sätt dom men vi tycker att dom är så bra så dom är värda att se på igen. Sen så har vi varit på datorn och kollat på badkar till doms nya badrum och så kollade vi på isbjörn trosor till Thea. Hihi, eller hur Julia? Vi har ätit hemmagjord Pizza också och den var riktigt god. Och så började vi att kolla på en ny film som hette SALT men jag skulle hem vid åtta så hann inte se den. När jag kom hem satt jag mig vid datorn. Skulle egentligen kolla på Minuten nu men jag vill hellre vara på datorn och blogga om dagen. Dagen har i alla fall varit jätte rolig med Julia. Även ifall vi inte har gjort så mycket så är det bara roligt att få vara med Julia. Men en hel del skratt har det blivit. Detta är bara Julia som fattar. KENT. Haha, ni fattar ingeting om varför jag säger Kent men Julia och jag skrattar stora mängder åt det. Lilla Thea är för go hon. Men nu ska jag kolla några minuter på Minuten.

/Julia ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0