RENSAT RUMMET OCH SLÄNGT GAMLA MINNEN! ♥

Nu så är engelska uppgiften avklarad. Kunde inte en fråga så ska fråga min metor det imorgon. Men alla andra har jag i alla fall svarat på. Har också hunnit med att rensa mitt rum. Så nu är det inte fullt med små saker överallt. På mitt skrivbord står det en gammal datorn som inte funkar. Så nästa helg jag kommer till pappa ska jag ta bort den datorn och sätta dit min datorn som funkar så ska jag göra ett "mini kontor" till mig där jag kan sitta och plugga. Så jag slipper sitta på pappas kontor. Har också tagit på mig pyjamas och tvättat bort sminket. Bara att borsta tänderna med och det ska jag göra snart. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag får sova minst i 10 timmar. Allså att jag somnar vid 22.00. Vi har sovmorgon imorgon också så jag får sova en timme längre. Men nu måste jag borsta tänderna sen ska jag läsa Meg Cabolt Idolen. Hoppas att ni har haft en bra tisdag. Min har varit konon. Godnatt.

/Julia ♥

Väldigt fin sjöstjärna tycker jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0