PLUGGNING PÅ HÖG NIVÅ!

Nu så har jag gått igenom allt i kemin. Jag kan en hel TDS, kan dom andra två också men det är några frågor som inte fasnar i huvudet. Sen så har jag övat på ett papper, bara tre frågor på det som jag inte kan ännu. Och så kan jag mina egna frågor som jag har gjort själv, och det sista jag gjorde var lite fakta som jag skrivit ner själv. Just det kom på att jag har övat på egenskaperna med. Och dom kan jag helt. Så ikväll innan jag ska gå och lägga mig ska jag läsa alla blad i kemin. Men jag ska ta med mig alla papper och boken till Stockholm så jag kan öva lite på det i alla fall. Så jag inte glömmer bort det. För jag har ju lite kvar att öva in. Men i alla fall nu så pratar vi om någoting annat. Efter jag kommit till mamma packade jag upp resväskan och sen packade jag till Stockholm. Så nu är det bara nässisaren kvar sen är det klart. Efter lite städning i rummet hoppade jag in i duschen. Och efter duschen tog jag på mig myskläder och började sedan att plugga. Pluggade från 6-7 kanske och sen blev det Tacos. Riktigt gott var det. Sedan upp och plugga igen. Och nu är jag entligen färdig. Har läst allas bloggar så ska bara logga in på Facebook med sen ska jag gå upp och läsa alla blad och sen sova. Så jag hoppas att ni har haft en bra och skön torsdag. Hörs imorgon nog, punkt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0