NU: ENGELSKA UPPSATS & ÄPPLE

Har nyss skrivit ett brev som jag ska skicka in till Frida tidningen. Jag har frågat en sak om vilken linje jag ska gå om jag vill bli revisor. Jag vill sitta framför en datorn och hålla på med papper och sånt när jag blir stor. Jag vill det just nu i alla fall. Jag kan ju ändra mig under åren tills jag blir 15 men just nu vill jag bli revisor. Så jag har skrivit och frågot om vilken linje jag ska gå och vilka ämnen jag ska satsa mycket på. Hoppas att min fråga blir med på det bladet. Skolan var väldigt lugn idag. Alla var nästan sjuka så det var inte alls många i våran klass. Efter skolan gick jag först hem sen körde pappa mig till Konsum så hoppade jag in där och köpte grädde och sen åkte jag hem till Wilma. Vi snackade en massa och bakade kladdkaka med vispgrädde och så var vi på datorn. Sen vid halv sju åkte jag hem och åt mat och nu sitter jag framför datorn men ska snart lämna den för att jobba engelska. Men sen efter lite engelska pluggning blir det datorn igen. Har nog sagt allt som jag hade att säga så vi hörs sen efter jag har pluggat lite.

/Julia ♥

ÄLSKA, ÄLSKA DENNA PARFYM! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0