NEXT: VÄXJÖ CITY

Har nyss gjort mig redo för att åka till Växjö. Eller jag ska först äta frukost och borsta tänderna sen är jag klar. Jag hade ställt klockan på 09.40 men jag vaknade redan vid åtta och låg och kollade på Superman. Sen hoppade jag in i duschen. Och nu har jag nyss sminkat mig och tagit på mig kläder. Outfiten kommer dock inte på bloggen idag. För det är ingeting särskilt att se. Jag ska ta ett bussen till staden och alla affärer stänger vid 16.00 idag för att det är söndag så då gick det en buss vid fem över fyra så då passar det ju perfekt. Somnade inte förens halv 1 halv 2 igår men jag är jätte pigg och glad idag ändå. Känner jag mig i alla fall. Jag ska köpa allt det som jag lade in igår på inlägget: Inköpslista + ett par "fina" mjukis byxor som jag kan ha i skolan. Efter jag kommit hem från stan så kommer jag naturligtvis ta kort på det jag köpt och lägga ut på bloggen så ni får se det. Och när jag la ut allt jag köpte i Stockholm så glömde jag ett linne som jag köpte. Men det är ett sommarlinne som var blått med Peace märket på. Så nu vet nu det. Men nu ska jag äta frukost och lyssa på musik på MTV. Vi hörs sen efter jag kommit hem från Växjö. Ha en bra dag allihopa.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0