MIN KVÄLL BESTÅR AV HISTORIA BOKEN

Nu så har jag nyss duschat och smörjt in mina torra ben och armar. Ska snart gå och sätta mig med en talrik soppa och ägna min tid åt att läsa i historia boken. Var på fotbolls träning innan och det var jätte roligt men hårt. Trött blev jag i alla fall. Skolan var rätt tråkig idag. Förutom spanskan och håltimmen. Hade 2 timmars håltimme. Gillas mycket. På geografin vart det ganska slapp. Kollade på en film så vi gjorde ingeting. På engelskan skulle man svara på några frågor om filmen vi såg i fredags. Hann inte klart så har det som läxa tills fredag. Men jag glömde den i skåpet så ska jobba med den imorgon. Eller jo, dagen har varit väldigt rolig faktiskt om jag tänker efter. Så vi ändrar på att den varit tråkig och säger att den var rolig istället. Ska börja lyssna mera på lektionerna och inte sitta och prata längre så jag fattar mera sen när det blir prov på det så jag inte behöver sitta och börja plugga 2 veckor innan provet. Men jag har det lite svårt att få in saker och ting i mitt lilla huvud. Det var allt jag hade på hjärtat så vi hörs sen efter Historia boken.

/Julia ♥

Plugga, plugga plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0