LIVE THE LIFE

Förlåt för en sådan dålig uppdatering igår. Men för det första orkade jag inte att vara på datorn och för det andra så ville jag bara sitta i soffan och ta det lugnt. Kollade på många filmer som gick på tven igår. Sen så gick jag och lade mig vid halv 11 halv 12. Och somnade med en gång. Vaknade vid halv nio idag och låg kvar och kollade runt och tänkte. Sen gick jag upp och åt en riktigt bra och god frukost. Åt en talrik med havregryns gröt och en macka med makrill. Super god frukost. Och nu sitter jag här men ska snart gå upp och duscha. Och efter jag duschat, tagit på mig kläder, borstat tänderna och packat nässisären ska jag och mamma åka till Jonssons möbler och köpa lamp skärmar till mig. Sen hem efter det och sätta upp dom om jag hittar några och sen packa det sista tills ikväll. För jag, Jossan, Therése och Johanna ska till Nottebäck och sova hos Sofia. Men nu så måste jag duscha och fixa i ordning. Hörs innan 15.30. För det är då vi beger oss till storstaden Nottebäck.

/Julia ♥

Så här såg mitt rum ut igår, mysigt va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0