LADDER 49

Dagen har varit kanon. Började med KF-Tid och då pratade vi först och sen kollade vi på en film som hette Ladder 49. Vi skulle kollat på den på engelskan men eftersom vi inte skulle kunna se hela filmen så valde vi att se den lite på KF-Tiden också. Efter det var det idrott. Då vad det badminton och bordpingis som gällde. Det var väldigt roligt. Engelska blev det sen och då vart det godis film. Riktigt bra film. Den rekomenderar jag varmt. Sen ÄÖ och sist bild. Och bilden var jätte rolig idag. Mer om det en annan dag om vad vi gjorde. Sen åka hem och packa det sista i resväskan och sen packa upp väskan. Och ostmackor och teé blev det att göra innan jag ska åka till pappa. Så dagen har varit jätte bra och rolig. Nästa helg så åker några tjejer ut till Norhult för att sova hos Sofia. Riktigt mysigt ska det bli. Det vi har bestämt än så länge är att vi ska kolla på Screem och barbie filmer efter Screem filmen. Och att vi ska äta något riktigt annorlunda. Nämligen tacos. Mumsigt det där. Och mumsigt på mina tjejer också. Men nu ska jag dricka upp det sista i teé koppen sen vidare till pappa. Vi kommer att höras mera ikväll.

/Julia ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0