JUST THE WAY YOU ARE

Snart ska jag krypa ner under täcket och sova. Men först tänker jag blogga lite om vad jag har gjort nu under kvällen. För det första har jag ätit mat. Sen har jag läst två blad i kemi boken. Inte alls mycket men jag ska börja riktigt imorgon istället. Sen så har jag kollat på Halv Åtta Hos Mig, Cash Cab och så har jag kollat lite på Skärdgårds Drömmar men det är nog inget jag kommer att fortsätta att kolla på. Efter det pluggade jag matte med pappa eftersom jag låg efter. Men det gör jag inte längre. Och jag låg inte efter för att jag inte jobbade. Utan för att jag tyckte att det var svårt. Men nu så har pappa förklarat ett sätt för mig så nu fattar jag det galant. Efter vi pluggat klart matten kollade vi på Cash Cab då och efter det programet vart slut kollade vi på Skärdgårds Drömmar. Sen gick jag och satt mig här och började bli trött. Ska nog gå och lägga mig efter detta inlägget. Så vi hörs imorgon mina fina läsare. Hoppas att ni har haft en bra tisdag.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0